KAHVAKUULA (45 min) Kahvakuulalla voidaan tehdä kokonaisvaltaisia ja tehokkaita liikkeitä. Kuulalla saa treenattua voimaa, kehonhallintaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Kahvakuulaharjoittelu sopii lähes kaikille. Kuulalla harjoitetut liikkeet ovat yksinkertaisia ja monipuolisia.

KUNTOMIX (60 min) Perustunti kuntoilun aloittajille. Tunti koostuu perusliikkeistä ja helpoista askellussarjoista. Lopussa tehokas 20 min. lihaskunto-osuus ja venyttelyt.

SPINNING (60 min/45 min/30min) Tehokas sisäpyöräilytunti, joka kehittää varmasti hapenottokykyä ja kestävyyttä.

TRX (45 min) Tunnilla kehität toiminnallista voimaa, liikkuvuutta, kehonhallintaa sekä syviä vatsalihaksia. Tunti sopii kaikille, kuntosalitreenaajista ryhmäliikunnan aktiivikäyttäjille.

RVP (45 min) Lihaskuntopainotteinen tunti, jossa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Tunti sopii kaikille, kuntosalitreenaajista ryhmäliikunnan aktiivikäyttäjille. 

NHS (45min) Lihaskuntopainotteinen tunti, jossa keskitytään niska-, hartia- ja selkälihasten vahvistamiseen. Tunti sopii kaikille, kuntosalitreenaajista ryhmäliikunnan aktiivikäyttäjille. 

SUPERBODY (60min) Koko kehoa muokkaava lihaskuntoharjoittelu. Tunnilla käytetään eri välineitä vaihtelevasti. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

SUMMERBODY (45min) Sään salliessa pidetään ulkona. Koko kehoa muokkaava lihaskuntoharjoittelu, jossa saat hyvän rasituksen myös hengityselimistölle. Tunti voidaan toteuttaa kehonpainolla tai välineitä käyttäen. Tunti ei sisällä askelsarjoja. 

FLOW JOOGA Dynaaminen harjoitus, jossa kehon liikkeet yhdistetään toisiinsa hengityksen avulla. Harjoitus kehittää voimaa, kestävyyttä ja joustavuutta. Tunti alkaa hengitys- ja rentoutusharjoituksella. Alkulämmittelyliikkeitä seuraa dynaaminen osuus, jonka jälkeen siirrytään rauhallisempiin liikkeisiin ja loppurentoutukseen. Pääset tutustumaan Flow joogan perusasanoihin.