kotkanliikuntakeskus

  

 

 

BODYBALANCE™ (60min) Rentouttavan musiikin tahdissa tehtävät liikkeet parantavat lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Liikkeet pohjautuvat mm. Taijiin, joogaan ja pilatekseen. Les Mills BODYBALANCE™ vahvistaa ja venyttää lihaksia, poistaa lihaskireyksiä sekä vähentää stressiä. Tunti sopii hyvin myös liikunnan juuri aloittaneille, sillä jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan. Tunnin ohjelma vaihtuu 3kk välein.

 

BODYCOMBAT™ (60min/45 min) on taistelulajeista inspiroitunut tunti. Monipuolinen ja haastava intervallitunti, joka koostuu eri taistelulajeista, mm. nyrkkeily, karate, tae kwon do ja potkunyrkkeily. Tällä tunnilla taistellaan! Ohjelma vaihtuu 3 kuukauden välein.

 

BODYPUMP™ (60min/45 min) Tehokas kehoa muokkaava lihaskuntotunti. Tunnilla edetään kappaleittain lihasryhmästä toiseen. Apuna käytetään levytankoja ja step-lautaa. Tunti ei sisällä askellussarjoja. Ohjelma vaihtuu 3 kuukauden välein.

 

BODYSTEP™ (60min/45 min) on moderni step-tunti, joka pursuaa atleettisuutta, energisyyttä ja iloa. Tunnilla tunnet itsesi vapaaksi ja eloisaksi. Intervalliharjoituksen muotoon koottu ohjelma vaihtuu 3 kuukauden välein.

 

HIIT (45 min)
High          Hirveen
Intensity    Intensiivinen
Interval     Intervalli
Training    Treeni
Monipuolisesti eri lihasryhmiä kuormittavilla yksinkertaisilla harjoitteilla kehitetään hapenottokykyä ja saadaan rasva palamaan. Supertehokas HIIT sopii kaikille. 
Tule haastamaan itsesi!

 

KAHVAKUULA (45 min) Kahvakuulalla voidaan tehdä kokonaisvaltaisia ja tehokkaita liikkeitä. Kuulalla saa treenattua voimaa, kehonhallintaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Kahvakuulaharjoittelu sopii lähes kaikille. Kuulalla harjoitetut liikkeet ovat yksinkertaisia ja monipuolisia.


KUNTOMIX
 (60 min) Perustunti kuntoilun aloittajille. Tunti koostuu perusliikkeistä ja helpoista askellussarjoista. Lopussa tehokas 20 min. lihaskunto-osuus ja venyttelyt.

 

Zumba® Fitness (60min/45min) Zumba on kolumbialaisen Alberto ”Beto” Perezin kehittämä vauhdikas kuntotanssitunti, joka on sekä hauskaa että tehokasta! Tule katsomaan miten hyvä fiilis Zumbaamisesta tulee!

 

Lihaskunto (30 min) Tehokas lihaskunto-tunti, jonka aikana käydään läpi kehon eri lihasryhmiä monipuolisesti. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

 

Spin 60 ja Spin 45 (60 min/45 min) Tehokas sisäpyöräilytunti, joka kehittää varmasti hapenottokykyä ja kestävyyttä.

 

TRX (45 min) Tunnilla kehität toiminnallista voimaa, liikkuvuutta, kehonhallintaa sekä syviä vatsalihaksia. Tunti sopii kaikille, kuntosalitreenaajista ryhmäliikunnan aktiivikäyttäjille.

 

RVP (45 min) Lihaskuntopainotteinen tunti, jossa keskitytään reisi-, vatsa- ja pakaralihasten vahvistamiseen. Tunti sopii kaikille, kuntosalitreenaajista ryhmäliikunnan aktiivikäyttäjille. 

 

NHS (45min) Lihaskuntopainotteinen tunti, jossa keskitytään niska-, hartia- ja selkälihasten vahvistamiseen. Tunti sopii kaikille, kuntosalitreenaajista ryhmäliikunnan aktiivikäyttäjille. 

 

SUPERBODY (60min) Koko kehoa muokkaava lihaskuntoharjoittelu. Tunnilla käytetään eri välineitä vaihtelevasti. Tunti ei sisällä askelsarjoja.

 

SUMMERBODY (60min) Superbodyn kesäversio. Sään salliessa pidetään ulkona. Koko kehoa muokkaava lihaskuntoharjoittelu. Tunnilla käytetään eri välineitä vaihtelevasti. Tunti ei sisällä askelsarjoja. 

 

FLOW JOOGA Dynaaminen harjoitus, jossa kehon liikkeet yhdistetään toisiinsa hengityksen avulla. Harjoitus kehittää voimaa, kestävyyttä ja joustavuutta. Tunti alkaa hengitys- ja rentoutusharjoituksella. Alkulämmittelyliikkeitä seuraa dynaaminen osuus, jonka jälkeen siirrytään rauhallisempiin liikkeisiin ja loppurentoutukseen. Pääset tutustumaan Flow joogan perusasanoihin